پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

  • ۰
  • ۰

طرح پاسخ فرکانس خام یا غیرقابل کنترل یک هدفون برای برخی از کاربران پیشرفته تر ، که قادر به خواندن و ارزیابی پاسخ فرکانس هدفون به شکل خام و بدون جبران هستند ، مفید است. یعنی قبل از "مسطح شدن" با اعمال منحنی هدف / جبران خسارت بر روی آن. این امر به ویژه برای آنها مفید خواهد بود اگر آنها دارای منحنی جبران هدف / هدفون خود باشند که ممکن است با پاسخ هدف ما متفاوت باشد.

Bose SoundSport رایگان
پاسخ فرکانس خام (خط خال خالدار زرد هدف است)

Bose SoundSport رایگان قیمت هندزفری
پاسخ فرکانس جبران شده (خط نقطه مسطح هدف است)
تست های ما
روش تست

سیگنال تست برای اندازه گیری هدفون ما یک موج سینوسی 16 بیتی / 48kHz 10 ثانیه در -6dB FS (RMS) بین 10 هرتز و 22kHz است. هدفون روی یک Head Acoustics HMS (سیستم اندازه گیری هد) قرار می گیرد که به یک رابط صوتی RME UFX وصل می شود. برای هدفون های غیرفعال ، هدفون ها توسط یک تقویت کننده Schiit Ragnarok هدایت می شوند و برای هدفون های فعال از تقویت کننده مخصوص هدفون استفاده می شود. اندازه گیری ها در دو سطح شدت متفاوت انجام می شوند. 90dB SPL و 100dB SPL.

سطح سیگنال پس از جبران کالیبره شده است قیمت کابل usb (یعنی بعد از اینکه با استفاده از پاسخ هدف مسطح شد) با استفاده از یک نویز صورتی دوره ای محدود بین 250 هرتز و 2kHz. سطح فشار صوتی حاصل با اندازه گیری SPL در اتاق EQ Wizard (REW) اندازه گیری و کالیبره می شود که روی C- وزنی و آهسته تنظیم شده است.

00: 00/00: 10
سیگنال تست پاسخ فرکانس RTINGS.com

00: 00/01: 00
سیگنال کالیبراسیون پاسخ فرکانس RTINGS.com

هر هدفون چندین بار اندازه گیری / مجددا نشستن است. دلیل این امر این است که برخی از عواملی مانند قرار گرفتن هدفون روی سر یا پوشیدن عینک می توانند باعث ایجاد تغییر در پاسخ فرکانس اندازه گیری شده شوند. طرح پاسخ فرکانس نهایی میانگین این اندازه گیری های متعدد است. هدفون / گوش هدفون 5 بار فقط بر روی HMS (سیستم اندازه گیری سر) اندازه گیری می شود ، اما هدفون های روی / گوش روی 5 بار روی سر آدمک ما (HMS) برای دامنه های میانی قیمت پاوربانک و لرزش اندازه می گیرند / دوباره می نشینند. بار در 5 موضوع انسانی برای محدوده باس. تصمیم گرفتیم باس هدفون های بدون گوش و گوش را بر روی سوژه های انسان اندازه بگیریم زیرا بیشتر هدفون های ساختگی موجود امروز گوش هایی دارند که از گوش متوسط ​​انسان بزرگتر و سفت تر هستند و بنابراین ، هدفون های زیادی (مخصوصاً هدفون های بسته) ) در دستیابی به یک مهر و موم مناسب و محکم بر روی آنها 5 شکست خورد. این منجر به اندازه گیری هایی می شود که با عملکرد هدفون روی انسان مطابقت ندارد. برای اطلاعات بیشتر ، مقاله و فیلم ما را در مورد قوام پاسخ فرکانس هدفون بررسی کنید.
منحنی هدف

مرجع ما برای پاسخ فرکانس هدفون ایده آل ، بلندگو است. برای بلندگوها ، این امر به طور گسترده ای پذیرفته شده است که پاسخ ایده آل یک پاسخ فرکانس مسطح است که با یک میکروفون اندازه گیری ، بر روی محور ، در یک محیط بی هوازی اندازه گیری می شود. با این حال ، هدفون به دلیل طراحی آنها ، با یک میکروفون اندازه گیری قابل اندازه گیری نیست و بنابراین باید از یک سر آدمک استفاده شود. همچنین ، میکروفون داخل سرهای ساختگی نیز پاسخی مشابه با گوش انسان دارد که با یک میکروفون اندازه گیری کاملاً متفاوت است. علاوه بر این ، شکل پینه (گوش بیرونی) و مجرای گوش باعث افزایش مقاومت به پاسخ یک سر آدمک بالاتر از 1 کیلوهرتز می شوند و واکنش آن حتی متفاوت از میکروفون اندازه گیری می شود.

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • پاوربانک انکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی