پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

  • ۰
  • ۰

6 بهترین هدست Xbox One - زمستان 2020
بررسی ها
بهترین هدست های Xbox One
421 هدفون تست شده است

خریداری هندزفری شیائومی earbuds
    هدفون فروشگاهی؛ هیچ واحد گیلاس انتخاب نشده است
    نتایج به راحتی قابل مقایسه است
    بدون تبلیغات؛ بررسی های بی طرفانه
    از طریق دسترسی به خودی و هنگام خرید از طریق لینک های وابسته ما ، مستقیماً توسط شما پشتیبانی می شود

در اینجا با روش ما در مورد بررسی محصولات بیشتر بیاموزید.

اگر Xbox One کنسول اصلی شماست ، می دانید پیدا کردن هدست که از میکروفون پشتیبانی کنونی برای کنسول در مقایسه با PS4 سخت باشد ، می تواند سخت باشد. این باعث می شود انتخاب هدست بازی برای Xbox کمی محدود شود. با این حال ، برخی از گزینه های خوب در نوع Xbox آمده اند یا با هر دو کنسول به خوبی کار می کنند.

ما بیش از 400 هدفون را آزمایش کرده ایم و در زیر توصیه های ما برای بهترین هدست های بازی برای Xbox One برای خرید در سال 2020 وجود دارد. همچنین به توصیه های ما برای بهترین هدست های بازی ، بهترین هدست های بازی برای رایانه شخصی و بهترین هدست های بازی زیر 100 دلار مراجعه کنید.

    بهترین هدست بی سیم Xbox One Gaming: SteelSeries Arctis 9X Wireless
    طراحی بی سیم SteelSeries Arctis 9X
    SteelSeries Arctis 9X بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    روش آزمون v1.4
    7.1
    طریقه استفاده مخلوط
    7.3
    صدا خنثی
    6.7
    رفت و آمد / مسافرت
    7.1
    ورزش / تناسب اندام
    6.9
    دفتر
    7.5
    بازی بی سیم
    8.0
    بازی سیم کشی
    7.6
    تماس های تلفنی
    گوش بیش از حد را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم بله
    خاموش شدن صدا
    بله
    مبدل پویا

خریداری هندزفری سامسونگ level u pro
    بهترین هدست Xbox One که تاکنون آزمایش کرده ایم ، SteelSeries Arctis 9X است. این کشور دارای چندین ویژگی است که گیمرها به دنبال آن هستند و برای کار با Xbox One طراحی شده است. آنها بصورت بی سیم بدون هیچگونه دانگل به کنسول Xbox One شما متصل می شوند و همچنین دارای بلوتوث هستند ، به این معنی که همزمان با پخش می توانید به موسیقی از تلفن خود گوش دهید. اینها به خصوص برای سازگاری مطلوب با Xbox One طراحی شده اند.

    آنها مانند بسیاری از هدفون های بازی با کیفیت بالا SteelSeries ساخته شده اند. میکروفون آنها نیز بسیار واضح به نظر می رسد و سروصدا را به خوبی نشان می دهد ، به این معنی که افراد طرف شما برای درک شما مشکلی ندارند. آنها به لطف بالشتک خوب و باند معمولی باند اسکی SteelSeries که برای جلسات بازی بسیار راحت است ، بسیار راحت هستند. آنها همچنین با تولید دقیق صدای صوتی خنثی هستند ، اما می توانید به راحتی آنها را در داخل برنامه خود قرار دهید که به شما امکان دسترسی به ایستگاه های از پیش تنظیم شده و EQ 10 باند خوب را می دهد. نیازی به شارژ مجدد آنها بیش از حد نیست ، زیرا حدود 28 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهند.

    متأسفانه ، به دلیل بالشتک و مناسب بودن ، تحویل صوتی آنها تا حدودی مستعد ناسازگاری است و قطعاً بهترین گزینه برای افراد دارای عینک نخواهد بود ، زیرا ممکن است مقدار خوبی از باس را از دست بدهید.

    بررسی ما را ببینید
    جایگزین با یک ایستگاه پایه بهتر: Astro A50 Gen 4 2019
    طراحی Astro A50 Gen 4 Wireless 2019
    Astro A50 Gen 4 2019
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    گوش بیش از حد را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم بله
    خاموش شدن صدا
    بله
    مبدل پویا

    اگر برای استفاده از مجموعه سینمای خانگی خود به یک هدست متنوع تر از SteelSeries Arctis 9X Wireless احتیاج دارید ، Astro A50 Gen 4 را بررسی کنید. ایستگاه پایه گزینه های بیشتری را در اتصال برقرار می کند و همچنین به عنوان حوض شارژ هدفون دو برابر می شود. لازم نیست که نگران نباشید عمر باتری زیاد باشد ، زیرا این هدفون می تواند بیش از 17 ساعت به طول انجامد. متأسفانه ، سفارشی سازی های موجود در برنامه دسک تاپ به اندازه SteelSeries گران نیست ، با EQ گرافیکی تنها به 5 باند محدود می شود. با این حال ، صدای پیش فرض آنها بسیار خوب است؛ آن را به خوبی متعادل و بی طرف بدون هیچ گونه تیز و تیز در لرزش.

    اگر فقط به استفاده از هدفون برای بازی های Xbox اهمیت می دهید ، SteelSeries را دریافت کنید ، اما اگر قصد دارید از آنها برای تماشای فیلم یا نمایش های تلویزیونی استفاده کنید ، Astro بسیار متنوع تر است و یکی از بهترین هدفون های بی سیم Xbox One است.

    بررسی ما را ببینید
    بهترین هدست سیم کشی Xbox One Gaming: Astro A40 TR + MixAmp 2019
    هدست Astro A40 TR + طراحی MixAmp Pro 2019
    Astro A40 TR + MixAmp 2019
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    روش آزمون v1.3.1
    6.1
    طریقه استفاده مخلوط
    7.7
    صدا خنثی
    5.2
    رفت و آمد / مسافرت
    5.9
    ورزش / تناسب اندام
    5.8
    دفتر
    6.6
    بازی بی سیم
    8.3
    بازی سیم کشی
    7.2
    تماس تلفنی
    گوش بیش از حد را تایپ کنید
    محفظه باز کردن پشت
    بی سیم
    خاموش شدن صدا
    بله
    مبدل پویا

    اگر ثبات اتصال سیمی را ترجیح می دهید ، بهترین هدست بازی سیمی Xbox One که تاکنون آزمایش کرده ایم ، هدست Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019 است. اینها هدفون های بازی خوب ساخته شده ای هستند که طراحی راحت و ارگونومیکی دارند. آنها با یک آمپر USB کوچک همراه هستند که به شما امکان می دهد به درگاه USB Xbox یا PC خود وصل شوید ، یا می توانید با کابل TRRS 1/8 اینچی به کنترلر PS4 یا Xbox One خود متصل شوید. گزینه های متنوعی برای اتصال وجود دارد که آنها را به گزینه ای عالی برای پخش مستقیم تبدیل می کند.

  • ۹۸/۱۱/۲۵
  • پاوربانک انکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی