پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

  • ۰
  • ۰

مرحله 1: Battries را خاموش کنید.

مرحله 2: برای هر محلول 2 ظروف تهیه کنید.

مرحله سوم: 1 قاشق غذا خوری نمک خام را بگیرید و آن را در یکی از ظرف ها بریزید. بقیه ظرف را با سرکه پر کنید و هر دو را با هم هم بزنید. به طور کلی ما به اندازه نمک داخل سرکه می گذاریم تا حل شود.
خریدن پاوربانک شیائومی
مرحله چهارم: 1 قاشق غذاخوری بی کربنات سدیم (جوش شیرین) را بگیرید و آن را به ظرف دیگر اضافه کنید. بقیه را با آب پر کنید و خوب هم بزنید. جوش شیرین بیشتری به آن اضافه کنید تا ابری شود. مقدار آن مهم نیست ، تا زمانی که قلیایی باشد که اسید محلول سرکه را از بین ببرد.

مرحله 5: توپ پنبه یا هر پارچه پارچه ای را بگیرید و بالای ترمینال باتری مالش دهید

مرحله ششم: پس از گذشت 2 دقیقه یا بیشتر ، ترمینال پس از اعمال محلول سرکه بسیار براق و جدید به نظر می رسد. اسید و نمک موجود در محلول ، اکسیدها را خارج می کند و فلز برهنه را در معرض دید قرار می دهد. اطمینان حاصل کنید که فلز به طور یکنواخت براق است. اگر در کل تمیز نیست ، آن را طولانی تر کنید.

و شما تمام شد !! پایانه های باتری جدید براق برای لحیم کاری آماده هستند. :)
مرحله 3: برای تعمیر و شارژ اول برنامه ریزی کنید!
برای تعمیر و شارژ اول برنامه ریزی کنید!
برای تعمیر و شارژ اول برنامه ریزی کنید!
برای تعمیر و شارژ اول برنامه ریزی کنید!
3 تصویر بیشتر

شارژ PCB را با کمک مولتی متر بررسی کنید ، ولتاژ خروجی مطلوبی داشته باشید یا خیر. ولتاژ اسمی سلولهای لیتیوم یون 3.6V-3.7V است. من ولتاژ خروجی در حدود 4.1 ولت دارم که برای شارژ باتری لیتیوم یون کافی است.
خریدن پاوربانک شیائومی 2c
اکنون زمان آن است که باتری ها را لحیم کنید. ناخوشایند با رعایت دقیق فهمیدم که یکی از چهار باتری من مرده است زیرا از قسمت بالایی آن عرق شده است که به معنی ساده کار نمی کند. بنابراین من قسمت لحیم کاری من را فقط با 3 باتری منعکس کردم. این کار باعث کاهش ظرفیت پاوربانک من شد.

بنابراین اجازه می دهیم برخی از محاسبات را در مورد آن انجام دهیم.
مرحله 4: محاسبه ظرفیت جدید بانک
محاسبه ظرفیت جدید بانک
محاسبه ظرفیت جدید بانک
محاسبه ظرفیت جدید بانک
محاسبه ظرفیت جدید بانک
خریدن پاوربانک شیائومی plm09zm
برای محاسبه ظرفیت کلی بانک ابتدا باید ظرفیت باتری جداگانه را تعیین کنیم. بنابراین برای این ما یک فرمول داریم:

ظرفیت یک سلول (باتری) = کل ظرفیت پاوربانک / تعداد سلول

= 10400/4

= 2600 میلی آمپر ساعت

این بدان معنی است که ظرفیت یک سلول 2600 میلی آمپر ساعت آمپر (میلی آمپر ساعت) است

یا

2.6 ساعت آمپر (آه)

اکنون،
ظرفیت جدید پاوربانک = ظرفیت یک سلول * تعداد سلول در حال کار سلول باقی مانده است

به این معنا که،

= 2600 * 3

محاسبه کافی ، اکنون زمان آن رسیده است که همه را در کنار هم قرار دهیم. بار دیگر پاوربانک را با باتری های نصب و سایر قسمت های لازم بسته بندی کنید.

کابل USB و Plug را برگردانید و در آخر فقط بررسی کنید که پاوربانک آب و هوا شروع به انحطاط می کند یا خیر. و وای که ما یک پاور بانک زندگی جدیدی با ظرفیت 7600mAh دادیم.
مرحله ششم: با قدرت کافی لذت ببرید!
با قدرت کافی لذت ببرید!
با قدرت کافی لذت ببرید!
با قدرت کافی لذت ببرید!
با قدرت کافی لذت ببرید!

می توانید بعد از کمی شارژ کردن پاوربانک را ببینید ، اکنون آماده استفاده است :)
شما تازه زندگی جدیدی به یک بانک قدرت مرده داده اید ؛)

اکنون استفاده کنید و لذت ببرید .:D

این نشانگر پایان این کارآموز است. امیدوارم خوشتون بیاد

لطفاً به این پروژه رأی دهید و اگر فکر می کنید عالی بود ، به اشتراک بگذارید.

فراموش نکنید که برای پروژه های جالب تر دنبال کنید!

کانال YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCzpuqnIheB4g1VSbvXsCGAg

برای داشتن هرگونه سؤالی آزاد باشید. امیدوارم که شما از آموزنده من خوشتان بیاید.

به اشتراک بگذارید و رای دهید

*** اگر پروژه من را دوست داشتید لطفاً رای دهید! ^ بالا ^ ممنون ***
قبل و بعد از مسابقه 2017

شرکت در
قبل و بعد از مسابقه 2017
منبع تغذیه مسابقه

شرکت در
منبع تغذیه مسابقه
اولین کسی باشید که به اشتراک بگذارید

آیا این پروژه را ساخته اید؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید!
توصیه ها
کلاه مرتب سازی سانتا
کلاه مرتب سازی Santa توسط BrownDogGadgets در آردوینو
5 231
بیشتر سوئیچ Rocker Switch 3D
سوئیچ Rocker اکثراً 3D چاپ شده توسط megardi در الکترونیک
17 2.1K

    چالش آهن ربا
    چالش آهن ربا
    Raspberry Pi Contest 2020
    Raspberry Pi Contest 2020
    مسابقه پوشیدنی
    مسابقه پوشیدنی

ما یک سیاست خوب داریم.
لطفاً مثبت و سازنده باشید.
20 بحث
سیرجینخان
سیرجینخان

سوال 2 ماه پیش در مقدمه

سلام بر همه من دیسک سخت بی سیم گذرنامه خود را wd کردم. اما چند روز پیش باتری داخلی 6400mah 3.75v از بین رفته است. اکنون می خواهم به یک باتری خارجی 10000mah 3.75v به عنوان یک باتری مراجعه کنم. آیا کسی می تواند به من کمک کند. آیا این امکان وجود دارد که مدار hdd فعلی شارژ پاوربانک جدید شود.
20191014_174953.jpg
20191014_072755.jpg
AparnaD3
AparnaD3

سوال 8 ماه پیش در مرحله 3

در این حالت شما فقط با سه باتری ادامه می دهید .... اگر بخواهم یک مورد جدید بگیرم چه می شود؟ چه خصوصیاتی را باید جستجو کنم؟ آیا می توانم آن را آنلاین خریداری کنم؟
رندیپک
رندیپک

سوال 10 ماه پیش در مرحله 1

هنگامی که من پاوربانک را با موبایل متصل می کنم ، آن را نشان می دهد negtavie chargng یعنی چه؟
KrishanuB4
KrishanuB4

سؤال 1 سال پیش در مرحله 6

سلام ... خودم krishanu ... من پاوربانک آمبن را خریده بودم ... اما اسلات های USB چند بار کار نکرده ام که تغییر آن داده ام .. اما هیچ بهبودی نیست ... اکنون می خواهم یک بدنه جدید بخرم و یک مدار برای آن .. من باتری ها خوب هستند ... لطفاً به من بگویید که از کجا بخرم و چگونه جایگزینش کنم ...
grahamver1789
grahamver1789

سوال 1 سال پیش

چگونه پورت USB را حذف کنیم؟ لطفا آقا
grahamver1789
grahamver1789

سوال 1 سال پیش در مرحله 2

آقا من می خواهم از پاور بانک خارج شوم
1
UdhayaK15
UdhayaK15

سوال 1 سال پیش در مقدمه

سلام...

من در بانک قدرت جدید شک دارم. یک بانک 10،000 Mah Power را برای شارژ تلفن همراه خریداری کردم. اما این است که به جای این ، قدرت ورودی را دریافت نمی کنید و شارژ کامل دریافت نمی کنید و خروجی را تأمین نمی کنید. این بدان معنی نیست که آن را به هر موبایل شارژ نمی کند. در این شرایط چه کاری می توانم انجام دهم ..؟ لطفا برای حل این مسئله به من کمک کنید
LaxmidharR
LaxmidharR

1 سال پیش در مقدمه

من یک پاوربانک جدید با رنگ سفید دریافت کردم که می خواهم آن را تغییر دهم.
شروین
شروین

2 سال پیش

سلام،

در صورت بروز همه سلولهای لیتیوم یون ، این کار با سلولهای 3pcs Ni-MH 1.2V به صورت سری انجام می شود؟

از کمک شما بسیار استقبال می شود.
الکزنگ
الکزنگ

2 سال پیش

این واقعاً طراحی شده است سلول های شما الکترولیت را بیرون انداخته و هنوز هم از آنها استفاده مجدد می کنید. 18650 را جایگزین کنید. همچنین در صورت تمایل بیشتری برای تغییر چهره عنوان باید در نظر بگیرید
surya_pratap
surya_pratap

2 سال پیش

مفید. :)
لیسباد
لیسباد

2 سال پیش

خیلی باحال!

شغل خوب - در اصطلاح، خسته نباشی!
Cekpi7
Cekpi7

2 سال پیش

این سلول ها سلول های واقعی 2600mah نیستند ، ظرفیت آنها پایین تر است بنابراین ظرفیت نهایی کمتر خواهد بود ، سعی کنید پاناسونیک 18650 را با 3ah پیدا کنید ، که می تواند ظرفیت را به 12000mah افزایش دهد
پیاز2
پیاز2

2 سال پیش

سلام ، من فکر می کنم که شما می توانید سلول مرده را با 18650 لیون یون جایگزین کنید.
اما من هرگز آن را آزمایش نکرده ام


= 7800 میلی آمپر ساعت یا 7.8 آه

ظرفیت پاور بانک ما از 10400mAh به 7800mAh کاهش یافته است.

 

تعمیر پاوربانک مرده || تعمیر و تعویض

  • ۹۸/۱۱/۰۴
  • پاوربانک انکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی