پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

  • ۰
  • ۰

پاوربانک من Anker Astro E5 16000mAh دارای دو اتصال USB است ، اما هر دو پس از استفاده برخی از آنها عملکردی نادرست داشتند. باتری ها هنوز شارژ زیادی در آنها باقی مانده است. بنابراین من فهمیدم که باید برای ترمیم پاوربانک تلاش کنم.

    در مرحله اول ، شست بزرگ برای مردمی در Anker است. من یک RMA با آنها ایجاد کردم زیرا فکر می کردم در یک پاوربانک کانکتورهای USB باید کمی محکم تر باشند. پاسخ مدتی طول کشید ، اما من پول کامل را پس گرفتم (گارانتی 18 ماه است و پس از 15 ماه RMA خود را ارسال کردم). هیچ سؤالی پرسیده نشد و حتی لازم نیست که پاوربانک را برگردانم. کار عالی
    2
    گام 2 خرید پاوربانک هیسکا

    بدون اینکه به پرونده آسیب برسانید ، تلاش برای فحش دادن این چیز بسیار دشوار است. وقتی فهمیدم که پشت پنل جلویی و پشتی چهار پیچ است که پوشش را محکم می کند ، آسانتر می شد. بعد از جدا کردن پیچ ها می توانید با پیچ گوشتی در اطراف لبه ها را باز کنید. گیره های پلاستیکی وجود دارد که قضیه را کنار می گذارد. سعی کنید در هنگام کنجکاوی به باتری ها و الکترونیک داخل آسیب نرسانید.

    3
    مرحله 3

    داخل یک بسته ساختمانی زیبا بود. من فکر کردم سلولهای پاناسونیک در داخل وجود داشته باشند ، اما این طور نبود (اینها سبز هستند). اما سلول ها یک قطعه 3200mAh هستند.

    می توانید باتری ها را از بین ببرید ، اما آنها با نوار دو طرفه در قسمت پایین گیر کرده اند. آسان تر سست کردن سه سیم ، برداشتن سه پیچ و جدا کردن PCB بسیار ساده تر است.

    پس از کنجکاو کردن PCB ، دو اتصال USB را بردارید. این کار در یک مرحله بسیار سخت است ، اما اگر ابتدا مخاطبین جلویی را لحیم کنید ، می توانید کیس را از 4 پین USB بکشید ، پس از آن می توانید یک بار آن را جدا کنید.

    برای تمیز کردن تمام سوراخ های لحیم کاری از پمپ نزول یا Litze استفاده کنید.
    4
    مرحله 4

    اکنون جستجو برای اتصال دهنده های USB جدید آغاز می شود. پس از برخی Googlefu ، ظاهراً این قسمت به پورت USB بدنه کوتاه 10 میلی متر نامگذاری شده است. به عنوان مثال از لپ تاپ های Lenovo استفاده می شود. در Aliexpress 5 کانکتور با ابعاد مناسب پیدا کردم ، لینک را می توان در اینجا یافت. متأسفانه فقط با 4 پین USB در SMT می توانم کانکتور اندازه مناسب را پیدا کنم. اما این پین ها می توانند به راحتی دوباره برای لحیم کاری سوراخ خم شوند. پس از انتظار برای رسیدن به آنها ، زمان آن رسیده که آنها را لحیم کنیم.

    در شکل می بینید اتصالات USB جدید و قدیمی (جدید در سمت چپ).
    5
    مرحله 5
خرید پاوربانک هیسکا xp52
    اطمینان حاصل کنید که پورت های USB همانطور که باید در آن لحیم شده اند. PCB را به عقب قرار داده و سیمهای باتری را بر روی PCB لحیم کنید. سپس درپوش را به جای خود بکشید. (نگران نباشید ، بسته هنوز روشن نخواهد شد. برای این کار ابتدا باید آن را شارژ کنید تا از باتری محافظت کنید). نوارهای کناری را به جای خود بپیچانید و صفحات جانبی را به پشت بچسبانید.


    6
    مرحله 6

    زمان آزمایش است. پورت های USB جدید واقعاً خوب کار می کنند. اتصال (در حال حاضر) کشیدن اتصال USB از آن بسیار محکم تر و سخت تر است.

    از پاوربانک USB خود که اکنون ناگهان به صورت رایگان دریافت کرده اید لذت ببرید (از جمله کار برای تعمیر آن). مورد دیگری که از محل دفن زباله نجات یافته است!

بحث و گفتگو

برای اظهار نظر وارد شوید / ثبت نام کنید

رادو 10/21/2019 ساعت 23:08 نوشت

سلام !
چه نوع باتری را پیدا کردید؟
لیتیوم یا کادمیوم؟

متشکرم
رادو م

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • پاوربانک انکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی