پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

  • ۰
  • ۰

نگاه کنید و احساس کنید

پاوربانک Dulla M50000 12000mAh در بخش ظاهری به خوبی ثبت می شود. در چهار گزینه رنگی قرار دارد که وقتی نور در برابر آن منعکس می شود جلوه ای برجسته و ظریف دارند. (اگر صاحب یک آیفون طلایی هستید ، آنگاه طلای Dulla M50000 12000mAh پاور بانک تلفن شما را بسیار زیبا مکمل می کند!) از نظر ظاهری کاملاً ممتاز به آن ، که اعتراض به قیمت متوسط ​​آن است.

ما همچنین از مشخصات باریک Dulla و لبه های باریک و صاف آن استفاده می کنیم. بدنه آلومینیومی باید محافظت عالی داشته باشد ، به علاوه به پایین آمدن وزن کمک می کند. بر خلاف بسیاری از پاور بانک های دیگر ، Dulla سطح لغزنده ندارد ، بنابراین شما به زودی نمی خواهید آن را رها کنید!

همچنین دارای یک مشعل LED است که نسبتاً روشن است. به نظر می رسد این ویژگی تا حدودی غیر ضروری که پاور بانک تولید می کند ، این روزها از جمله موارد مکرر است.

سرانجام ، و این یک گریپ فوق العاده جزئی است ، چراغ های LED هنگام شارژ بسیار روشن هستند. اگر شارژ آن را یک شبه وصل کنید ، این بسیار قابل توجه خواهد بود.
دوام و ساخت و ساز خریدن هدفون

مناسب و تمام شدن پاوربانک Dulla M50000 12000mAh ظاهراً به نظر می رسد. دکمه پاور از وزن خوبی برخوردار است و پورت های ورودی و خروجی به خوبی ساخته شده اند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، بدنه از آلومینیوم ساخته شده است که باید از آن در برابر ضربات و ضربات اجتناب ناپذیر که هر وسیله قابل حمل آن را تحمل می کند ، محافظت کند.

به طور کلی Dulla بررسی های مثبتی را به دست آورده است ، اما ما برخی از مواردی را که در مورد کیفیت ساخت و ساز وجود داشته است خوانده ایم. و همچنین کابل های USB معیوب در حال حمل هستند. به اعتقاد آنها ، به نظر می رسد دلا در اکثر این موارد خدمات پیگیری مشتری را بسیار عالی انجام داده و دستگاههای جایگزینی برای آنها ارسال کرده است. این به علاوه این واقعیت است که با ضمانت 18 ماهه همراه است ، اطمینان بخش است.

همچنین باید خاطرنشان کنیم که دفترچه راهنمای کاربر خنده دار گیج کننده است. Dulla یک شرکت چینی است و احتمالاً آنها باید هر کسی که کتابچه راهنما را به انگلیسی ترجمه کرده باشد ، یک کلمه داشته باشند. سردرگمی اصلی در توضیح آنها در مورد چهار LED است که میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد. برای روشن کردن اکنون برای خوانندگان ما - هر چراغ LED 25٪ ظرفیت شارژ را نشان می دهد.
قابلیت حمل

یکی از بهترین ویژگی های پاوربانک Dulla M50000 12000mAh ردپای باریک آن است. اندازه آن قد بلندتر و گسترده تر از آیفون 6s است ، اما در واقع برای اندازه آن بسیار مسطح است. (این امر عمدتا به دلیل تصمیم گیری دلا برای استفاده از باتری لیتیوم-پلیمر است).

این امر هنگامی که می توان آن را ذخیره کرد در حین حرکت بسیار عملی است. به عنوان مثال ، خوشبختانه در جیب شلوار جین یا شلوار جیبی مرد قرار می گیرد. به همین ترتیب ، آن را به یک کیف دستی متوسط ​​یا آستین لپ تاپ می لغزد.

در 11 اونس مطمئناً بانکهای قدرت سبک تری در بازار وجود دارند ، اما برای این سطح قدرت بسیار مناسب است. در کل ، آنها آن را کاملاً هوشمندانه طراحی کرده اند تا از نظر اندازه و وزن آن قابلیت حمل و نقل آن را به حداکثر برساند.
پسندیدن
طرفداران

طراحی باریک

خدمات عالی مشتری

18 ماه ضمانت

نگاه لطیف
دوست نداشتن
منفی

سرعت شارژ به نقل از دلا یک خوش بینانه است

چند مورد از کابل های USB معیوب گزارش شده است

    Dulla M50000 دیگر موجود نیست.

    در جستجوی یک پاور بانک متفاوت Dulla باشید.

    یا همان Anker PowerCore 13000mAh مشابه را بررسی کنید

شروع پرش DBPOWER
DBPOWER Jump Starter 2500A 21800mAh
امتیاز 4.5

DBPOWER Jump Starter و پاوربانک یک دستگاه چند منظوره خریدن پاوربانک بسیار قابل توجه است. این چیزی است که همه برای آرامش خاطر باید در اتومبیل خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید
Anker PowerPort Atom III
Anker PowerPort Atom III - شارژر سریع 60W
امتیاز 4.5

شارژر شارژر Anker PowerPort Atom III Dual USB ، ساخته شده ، بسیار سازگار و مجهز به PowerIQ ، دارای پورت USB-C 45 واتی و پورت 15 واتی USB-A

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • پاوربانک انکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی