پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

پاوربانک انکر ارزان قیمت

  • ۰
  • ۰

دوام و ساخت و ساز

شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh به دلیل قیمت نسبتاً کم 37.59 دلار محکم و بادوام به نظر می رسد. بافت منحصر به فرد آن محافظت خارجی در برابر قطرات ، خورشید ، لکه و خراش می دهد ، به همین دلیل ثابت شده است که ساخته شده و ضد ضربه است.

با توجه به اینکه هدف آن استفاده در فضای باز است ، پاوربانک و پنل های خورشیدی کاملاً ضد آب هستند ، بنابراین حتی اگر در رودخانه ها یا حوضچه های نه چندان عمیق فرو رود ، آسیب نمی بیند. درگاه های USB همچنین با پوشش لاستیکی مانند در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شوند. به طور کلی ، نباید از استفاده از آن در سفر بعدی کمپینگ یا پیاده روی خود نگران باشید.

علاوه بر این ، مجهز به تراشه خرید پاوربانک داخلی داخلی و فن آوری امضایی است که جریان خروجی را مطابق با تلفن هوشمند یا دستگاه متصل ردیابی و تنظیم می کند. به این ترتیب ، از واحد و سایر دستگاه ها در برابر تعدادی از مشکلات شارژ (جریان بیش از حد ، ولتاژ ، بیش از حد گرم شده و کوتاه) محافظت می کند.

سرانجام ، در صورت بروز هرگونه نقص ، هیلوکی 1 سال ضمانت ، 30 روز پول پس انداز و خدمات مشتری پسند 24 ساعته را ارائه می دهد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آنها تماس بگیرید.
قابلیت حمل

شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh تقریباً اندازه گلکسی S10 سامسونگ است اما تقریباً پنج برابر ضخیم تر است. با ابعاد 6.1 3. 3.4 1.4 1.4 اینچ و 17.6 اونس وزن ، می توان آن را سنگین و آسان به حساب آورد یا نگه داشتن آن در یک دست و یا قرار دادن آن در جیب شما.

با این حال ، برای حل این مشکل ، هیلوکی نواری را در طراحی خود گنجانده است و امکان اتصال پاوربانک به پشت کوله پشتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به این ترتیب ، آن را بسیار آسان برای کوهنوردان و کاربران روز به راحتی حمل می کنند در حالی که از شارژ باتری داخلی آن نیز در استفاده از نور خورشید استفاده می کنند.

هنگامی که به ظرفیت آن رسید ، در 92.5 درجه ، آن را فقط زیر 100 آنچه توسط FAA تعیین شده است ، بدان معنی است که اگر می خواهید آن را با یک پرواز تجاری انجام دهید ، هیچ نگرانی برای آن ندارید. علاوه بر این ، می توانید پانل ها را به خوبی جمع کنید تا به خوبی در کوله پشتی یا کیف حمل شما قرار بگیرد.

درمجموع ، با توجه به اینکه پاوربانک هایی با ظرفیت بسیار کمتری هم سنگین تر و هم بزرگتر هستند ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh چندان بزرگ نیست و حمل و نقل راحت است.
پسندیدن
طرفداران

ظرفیت بالا

اجازه می دهد تا از طریق شارژ عبور دهید

4 پنل خورشیدی

ضدآب
دوست نداشتن
منفی

زمان طولانی برای شارژ مجدد

هیچ فناوری شارژ سریع را ندارد

نگه داشتن یک دست آسان نیست

وقتی مهم است

اگر شنونده ای بحرانی هستید که می خواهید دقیق ترین تجربه گوش دادن را از هدفون خود داشته باشید ، قوام پاسخ فرکانس بسیار مهم است. باس و سه برابر اغلب به نحوه تعامل هدفون با ویژگی های منحصر به فرد شما بستگی دارد. بنابراین ، برخی از هدفون ها به ویژه در محدوده باس ، از شنونده گرفته تا شنونده ، به شدت متفاوت می شوند. به طور معمول عدم تناقض برای مدل های بسته بسته به دلیل صوتی بودن گوش های گوش از کیفیت مهر و موم شده ای که در اطراف گوش شما ایجاد می شود ، بیشتر است.

هدفون ایده آل بدون توجه به اندازه سر یا شکل گوش باید پاسخ فرکانس یکسانی داشته باشد ، اما بسته به نوع استفاده ، ممکن است به اندازه قابل توجهی نباشد. به عنوان مثال ، ممکن است هدفون های ورزشی به اندازه هدفون های گوش شنوایی سازگار نباشند.
تست های ما
انحراف معیار متوسط
آنچه در آن است: میانگین انحراف در پاسخ فرکانس 5 صندلی مجدد ، از پاسخ فرکانس متوسط.
هنگامی که اهمیت دارد: نشان می دهد خرید هدفون که هدفون پس از قرارگیری مجدد آنها ، چگونه کار می کند.
مقدار خوب: <0.5
تفاوت قابل توجه: 0.1
توزیع امتیاز

راهنمای خرید هندزفری



از آنجا که تغییرات در ترجیح موقعیت یابی و شکل سر / گوش تأثیر بسزایی در پاسخ فرکانس اندازه گیری شده هدفون ها و همچنین به دلیل مشکلات قوام و قابلیت اطمینان با HMS دارد ، تصمیم گرفتیم کمترین سطح گوش / گوش خود را اندازه گیری کنیم. هدفون در 5 موضوع انسانی ، هر 5 بار. و نتیجه آن 25 اندازه گیری میانگین دریافت می شود تا پاسخ نهایی باس را بدست آورید. از آنجا که در گوش ، ما توانایی اندازه گیری آنها را بر روی انسان نداریم ، فقط 5 صندلی دوباره در HMS انجام می دهیم.

اندازه گیری های انسانی با استفاده از یک جفت میکروفن کانال گوش مسدود شده (BEM) انجام می شود. از آنجا که این میکروفونها پاسخ فرکانسی مشابه شبیه ساز گوش در داخل HMS ندارند ، ما میکروفون های خود را در برابر شبیه ساز گوش HMS خود کالیبره کرده ایم تا آنها عملکرد مشابهی داشته باشند.

  • ۹۸/۱۰/۱۳
  • پاوربانک انکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی